Monday 16 April 2012

chak!!

Dah lame gak la aku x update status aku kat blog ni maklum la aku ni kureng sikit bab2 nak berblog2 ni.....
sepanjang cuti nie aku timba banyak pengalaman....awal2 cuti jew aku da g skolah menengah sains Muar....Negeri Johor....
banyak golongan saudara aku di sana....Arwah Tok Ngah aku ada Muar gak.....hehehehe...balik semula cerita aku g sekolah Menengah sains Muar....


Sekolah Nie mmg bestla......Pelajar - Pelajar diorang memang the Best walaupun byk dugaan yang di hadapi huhuhu.....aku sangat2 berterima kasih kepada mereka yang membantu ku dalam melancarkan lagi program kali ini...mmg the bestla.....hehehhee...ni ha aku ngan the geng yang meriuhkan sekolah ini dan membantu adik adik kita untuk trus maju ke hadapan....




Selepas habis program ini aku balik segamat ngan kawan aku faizal Khalik.....aku punya tidur ngan dia mmg xingatla.....bantai tidur da mcm xpenah tidur di Segamat....sorry la xlarat nak amek gambar sambil tidur...heeeee

lepas tu aku balik melaka Awal dengan azam nak study EMT(Elektromagnetik) tp susahnya...aku garu kepala jew kot...tiba saudara hafis pggl untuk g kem rabiatul adawiyah...hehehehhee....

Tiba - tiba adalah seorang Insan minta aku untuk buat muhasabah diri....aku pon bincangla ngan pejalz.....aku xtahula aku mampu lakukan atau tidak....tapi aku cuba sedaya upaya aku untuk membantu anak melayu yang sering mempunyai masalah sosialis...nyewww....huhuhu.....selesai pogram ini menampak terlalu ramai lagi pelajar melayu yang buta akan agamanya...sedihnya aku.....aku rasa terkilan sangat2.......apa apa pun aku mahu mereka do the best......

selang beberapa hari bwula aku p tgk BATTLESHIP ngan dak Amin....fuyoooo sonok beb.....hehhehehe....balik2 jew aku trus pk alamak ada test.....aduhhhhhh~~~~Peninggggg.......

cau la kengkawan....nak study...kekkekekek....jmpe lagi


No comments:

Post a Comment