Sunday 11 December 2011

Alhamdulilah~~~

~~Di Segamat~~

~~~ Di Sabah ~~~
Selesai sudah kakak ku berkahwin pada 20 November 2011(Di segamat) dan 27 November 2011 (di Sabah)...Aku turut rasa gembira dengan penyatuan abang ipar ku dengan kakak ku.Aku akan selalu mendoakan kebahagiaan mereka berdua. Aku mengharapkan kasih sayang di antara mereka berdua akan sentiasa kekal sehingga ke hujung nyawa. Mungkin aku tidak tinggal bersama kakak ku. Tapi aku sentiasa menyayangi keluarga lebih dari nyawa ku. Keluarga ialah pemangkin kepada kejayaan aku. Moga Siti Nuraini Binti Amran (kakak aku) dan Erwin@Kumar Bin Abir sentiasa kekal menjadi pasangan suami isteri yang paling bahagia.



sambil menyelam kita minum la air skt.....sambil ke kenduri kakak ku...family aku bersiar2 la di Sabah untuk menghiburkan diri masing2...hehehe













TERIMA KASIH KELUARGA KU


No comments:

Post a Comment