Sunday 11 December 2011

Hidup Ku bersama GPMS



Aku diberi satu tanggungjawab yang sangat besar. Aku telah dilantik menjadi Yang Dipertua GPMS UTeM..
Tugas ini adalah amat berat bagi aku..
Aku menerima tugas ini dengan mencabar diri ku untuk menjadi insan yang lebih baik walaupun diri aku mempunyai banyak kelemahan dan juga kekurangan. Selepas aku dilantik sebagai YDP aku mendapat tugas untuk membantu rakanku iaitu FIRDAUS BIN ISHAK untuk melancarkan satu pogram yang melibat IPTA dan IPTS yang lain. Sebelum aku menjayakan program ini aku telah diminta untuk membuat Seminar dari BTN.
Pada masa yang sama aku telah mengharungi banyak detik - detik kesusahan dan rintangan demi menjayakan lagi semangat anak - anak melayu di UTeM. Aku cuba memikirkan pelbagai cara supaya semua Ahli di bawah aku menjadi insan yang sangat baik walaupun aku tahu diri ku tidak sesempurna mana..
Aku tidak percaya aku mampu melakukan nya..tp dengan bantuan kawan - kawan di Ahli Majlis tinggi GPMS UTeM aku telah berjaya melakukan ia dengan jayanya walaupun banyak rintangan..
Aku amat sedih bila aku tidak dapat turut serta ke Kem Pekaderan siswa yang di Anjurkan UTeM tetapi aku yakin dengan gagasan GPMS UTeM yang aku tugaskan untuk membantu menjayakan lagi program ini..
Akhirnya Kem pekaderan itu telah di jalan kan dengan jayanya walaupun banyak kelemahan yang timbul dalam kem itu. Apa - apa pun thanks to all my member at GPMS UTeM..

Program pekaderan Siswa~~

Aku harap gagasan GPMS UTeM akan terus kukuh di mata negara. Aku sentiasa buat yang terbaik untuk persatuan ini kerana jiwa aku telah di tanamkan dengan GPMS dan aku akan cuba sedaya upaya mempertahankan ia supaya ia akan menjadi yang terbilang.





No comments:

Post a Comment